fbpx
Main Header White

האם העסק שלי צריך סרטון תדמית?

ובכן, התשובה שלנו על השאלה המוצגת למעלה בכותרת, היא כן! מיד נסביר מדוע. 

במרחב הדיגיטלי של שנת 2021, כמעט כולם התקדמו לשיווק באמצעות סרטוני תדמית. 

זה לא מפתיע, מכיוון שכולנו קונים אונליין, מקבלים שירותים שונים אונליין ומחפשים מידע אונליין. 

לכן, אנחנו מעוניינים לחוות את בית העסק אליו הגענו והמוצר בו אנו מעוניינים, בצורה הכי אמיתית,

ולהרגיש כאילו אנחנו נמצאים בתוך בית העסק ואוחזים במוצר הוירטואלי בידינו. סרטון תדמית אפקטיבי, מייצר עבורנו את החוויה
המיוחדת הזו. לכן, עסקים רבים משקיעים כיום הרבה זמן ומשאבים בגיוס לקוחות באמצעות סרטוני וידאו.

 

נניח לדוגמה, שיש לכם חברת נדל"ן.

סרטון אפקטיבי יכול ממש להרים לכם את העסק והוא בטוח יהיה יותר עוצמתי, מטקסט ותמונות בדף הפייסבוק של החברה. 

הלקוחות הפוטנציאלים שלכם, ללא ספק ייהנו מסרטון 360 מעלות שייקח אותם לסיור וירטואלי, בתוך הדירות היוקרתיות שאתם משווקים. 

הפקת פרסומים וסרטונים מסוג זה, תביא את המוצר בדרך הקצרה, המהירה והאפקטיבית ביותר,  אל הלקוחות.

 

אז הנה כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם להפיק סרטוני תדמית, שימשכו לקוחות והרבה!

  1. מי קהל היעד שלכם?

בעת הפקת ועריכת הסרטונים שלכם, חשוב שלא תפנו למספר קהלי יעד בו זמנית. לדוגמה בחברת הנדל"ן, עדיף להפיק סרטון שיווקי ייחודי, לקהל יעד של משפחות. ולא ליצור סרטון שמשווק את דירות הסטודיו ליחידים, ביחד עם דירות 6 חדרים. זכרו שסרטון טוב צריך להיות קצר וממוקד, עד דקה וחצי מקסימום.

  1. מה המסר שלכם?

בהמשך לטיפ הקודם, חשוב שסרטון התדמית יהיה ממוקד גם מבחינת המסר. לכן, אנחנו ממליצים לכם לבחור מסר אחד ברור, שימשוך את קהל היעד וימגנט אותו למסך. ריבוי מסרים, יעשה בדיוק ההיפך ולמרות שחסכנו בעלויות של הפקת סרטונים נוספים, זה יגרום לנו לאבד את הצופים בדרך.

  1. האם סיפרתם סיפור?

חשוב לספר סיפור. אנשים תמיד סקרנים לשמוע את הסיפורים המיוחדים והאנושיים שמאחורי החברה, המותג או המוצר. מחקרים גם הוכיחו, שזו הדרך הטובה ביותר לגרום לאנשים לזכור אתכם. פשוט ספרו להם סיפור מרתק ומרגש, שיהיה להם קשה לשכוח. ספרו להם מי אתם ותהיו אותנטיים, קל לנו יותר לזכור פנים כמו יוסי ועידן מאטנשיין, מאשר רק את הלוגו של הסוכנות.

  1. האם כתבתם תסריט?

זהו שלב חשוב ביותר, מומלץ להיעזר באנשי תוכן, שמתמחים בכתיבה שיווקית וכתיבת תסריטים לסרטוני תדמית. התסריט יכלול את המסר מהסעיף הקודם ואת כל התוכן שאתם מעוניינים להציג בסרטון. התסריטים הכי טובים, הם אלו שמציפים בעיה קיימת או אתגר ואז מציגים איך המוצר או השירות המדהימים שלכם, פותרים את אותה הבעיה עבור הלקוחות. קודם כל הציגו מי אתם, מה הלקוח מקבל מכם ורק אז את העלות והמחירון.

חשוב לקחת בחשבון, שכשצופים בסרטון מהנייד הוא רץ בגלילה, ללא סאונד. לכן, חשוב כבר מההתחלה, למשוך את תשומת הלב של הצופים באמצעות גרפיקה או כיתוב, שימשכו אותם לצפות בסרטון המלא.

  1. רוצו והעלו את הסרטון ליוטיוב!

אנחנו ממליצים לכם בחום, לנהל ערוץ פעיל ולדאוג לפרסומים שוטפים של סרטוני התדמית שלכם ביוטיוב. הסיבה לכך, היא שגוגל אוהב מאוד את יוטיוב ופלטפורמה זו נהנית מאחוזי המרה גבוהה מאוד. לכן, זו דרך מעולה למשוך קהל רב לסרטון שלכם ולהקפיץ אותו בתוצאות החיפוש.

מעוניינים לגייס לקוחות חדשים בעזרת סרטוני תדמית ולהגדיל את החשיפה של העסק שלכם?

דברו איתנו, נשמח לייעץ ולעזור!

 

שתף פוסט זה

הרשמו לניוזלטור שלנו

קבלו עידכונים ומאמרים שתוכלו להמשיך ללמוד

מאמרים בנושא

השאירו פרטים

והצוות שלנו יחזור אליכם בהקדם!

פנייתך התקבלה בהצלחה!