fbpx
Main Header White

טעויות נפוצות בקידום קמפיינים מבוססי מילות מפתח בגוגל

קידום בגוגל באמצעות קמפיינים מבוססי מילות מפתח, יכול להקפיץ את האתר שלכם לראש תוצאות החיפוש, באופן מיידי. אז מדוע לעיתים קרובות, אתם מוצאים את עצמכם מביטים בייאוש בתוצאות הקמפיין שהרצתם בגוגל אדס, ותוהים איך זה יכול להיות, שהקמפיין ניצל לכם את כל התקציב החודשי, אבל לא הגביר את התנועה לאתר וקצב גיוס הלקוחות החדשים?

הבעיה היא, שרובנו לא מומחים בניהול קמפיינים ממומנים בגוגל וישנן המון טעויות, שאנחנו מבצעים במהלך הקמת הקמפיין וניהולו. טעויות שעולות לנו המון כסף ופוגעות ביכולת שלנו למצות את מלוא תקציב הפיתוח. אז מה עושים? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן!

 

אז מהן הטעויות הכי נפוצות בפרסום בגוגל, שאתם פשוט חייבים להימנע מהן?

אם אתם בעלי עסקים שעושים את הקידום הממומן בעצמם, אנו ממליצים שתעקבו אחר ההנחיות הבאות, כדי לנצל את הקמפיינים שלכם בצורה הטובה ביותר.

 1. מילים הן המפתח להכל – טעויות בהגדרת מילות המפתח:

  א. מחקר מילות מפתח לא תקין:

 לא משנה כמה אתם ותיקים ומומחים בעסק שלכם, לא תמיד קל לצפות את התנהגויות הגולשים או לדעת מראש, אילו מילים הלקוחות שלכם מקלידים לתוך שורת החיפוש בגוגל. אם ניקח לדוגמה מעצב שיער, שהקים קמפיין בגוגל. באילו מילות מפתח כדאי לו להשתמש? בטח המילה הראשונה שקופצת לכם לראש היא "סָפַר". אבל יכול להיות שמי שעשה שימוש במילה הזו, חיפש בכלל "סֵּפֶר" ואז הקליק בטעות על המודעה שלכם.

  לכן, מומלץ לבצע מחקר מילים מקיף באמצעות הכלי לתכנון מילות מפתח של גוגל.

ב. לא מגדירים מילות מפתח שליליות:

חייבים להגדיר לכל קמפיין או מודעה גם רשימת מילות מפתח שליליות. כך אתם אומרים לגוגל שלא יציג את המודעה, כאשר מישהו מחפש את מילות המפתח ברשימה. לדוגמה, חברה לבניית אתרים, תסמן בקמפיין שלה מילות מפתח שליליות כגון "בניית אתר בחינם".

ג. הגדרת סוגי התאמה:

 גוגל אדס מציע לכם התאמה רחבה, בתור ברירת מחדל (התאמה בין מילת המפתח שהגולש הקליד, למילת המפתח שהגדרתם בקמפיין). הכוונה היא, שאם נניח מעצב השיער מהסעיף הקודם, מתחרה על הצירוף "מעצב שיער", אז לפחות אחת המילים "מעצב" או "שיער", יכולה להפעיל את מילת המפתח. לדוגמה אם גולש יחפש את צירוף המילים "מעצב פנים", המודעה תוצג גם עבורו. וזה ממש לא אידיאלי.

לכן, מומלץ להגדיר התאמה מדויקת, שמשמעותה היא שהמודעה שלכם תופיע, רק אם הגולש יחפש בדיוק את הצירוף שהגדרתם "מעצב שיער".

2. הפרד ומשול – טעויות בהגדרת קבוצות של מודעות ועמודי נחיתה:

  א.  AB טסטינג:

    חשוב מאוד ליצור כמה קבוצות מודעות, ולהגדיר עבור כל אחת מהן, מילות מפתח שונות

    ובמקרים מסוימים אף נגדיל ונקים עמוד נחיתה ייעודי. לדוגמה במקרה של מעצב השיער, אם מישהי מחפשת בגוגל "מעצב שיער לנשים". המודעה שהיא תגיע אליה, צריכה להיות בלשון נקבה ועמוד הנחיתה חייב לשדר מעצב שיער לנשים.

    כאשר מילות המפתח, המודעה ועמוד הנחיתה מתכתבים זה עם זה, הפרסום יותר אישי, יותר מדוייק, ויותר מדבר ללקוח. בדרך זו, גם גדלים הסיכויים להמיר את הגולש ללקוח חדש.

  ב. דף נחיתה לא מותאם למובייל:

    לעיתים קרובות כשאנחנו מקימים אתר חדש או דף נחיתה, אנחנו שוכחים לגמרי מחוויית הגלישה בטלפון הנייד. במקביל, רובנו גולשים כיום מהנייד ולא מהמחשב הביתי. ולכן, אתם עלולים להפסיד הרבה לקוחות פוטנציאלים, אם לא תבצעו התאמות לנייד בדף הנחיתה שלכם.

3. שגר ושכח – ממש לא!

תזכרו שאתם חייבים להיות כל הזמן עם היד על הדופק. אתם חייבים להגדיר המרות בקמפיין ולעקוב באופן קבוע על מה יצא לכם מהקמפיין, ששילמתם עליו במיטב כספיכם. המרה יכולה להיות גיוס לידים, שיחת טלפון, רכישת מוצר וכדומה.

מעוניינים בקידום קמפיין מקצועי בגוגל? דברו איתנו, נשמח לייעץ ולעזור.

שתף פוסט זה

הרשמו לניוזלטור שלנו

קבלו עידכונים ומאמרים שתוכלו להמשיך ללמוד

מאמרים בנושא

השאירו פרטים

והצוות שלנו יחזור אליכם בהקדם!

פנייתך התקבלה בהצלחה!