fbpx
Main Header White

קידום קמפיינים ב-Google

אחד מאפיקי הפרסום הוותיקים בדיגיטל הינו פרסום בגוגל- היתרון המשמעותי בגוגל הוא שבאפיק זה הלקוחות הביעו צורך וכבר ומחפשים את השירות או המוצר שלכם- באמצעות קידום ממומן בגוגל, תוכלו למקם את עצמכם בראשית תוצאות החיפוש של אותו לקוח פוטנציאלי עם מודעה מותאמת אישית והצעה שלא ניתן לסרב לה.
 
אנו מתמחים בניהול וקידום קמפיינים של מילות חיפוש ו/או מודעות במנוע החיפוש -Google.
קמפיינים מתקדמים אשר ממירים קליקים ללידים בשלים או גולשים לרוכשים אמיתיים,
בין היתר בעזרת מגוון כלים חכמים לשיווק חוזר ומיטוב קהלי היעד.
למה אתם מחכים? בזמן שאתם לא מפרסמים, המתחרים רק נהנים מגולשים חדשים ונאמנים!

קידום קמפיינים ב-Google
Hover Me

קידום אורגני ב-Google

כתיבת מאמרי תוכן למטרת קידום מילות מפתח וביטויי חיפוש. גם להיתפס בעיניי הלקוחות שלכם כמקצוענים, וגם להוביל בראש החיפושים. קידום אורגני בגוגל הינה השקעה לטווח הארוך.

פרסום ממומן בגוגל

אתם מחפשים מוצר או שירות חדש- איפה תחפשו? סביר להניח שאצל ד"ר גוגל. קידום וניהול קמפיינים מבוססי מילות מפתח במנוע החיפוש יאפשר לכם לחשוף את העסק שלכם בפני לקוחות פוטנציאליים שזה עתה מחפשים את השירות שלכם, עם עלויות פרסום זולות משמעותית בהשוואה לערוצי פרסום אחרים.

חקר מילות מפתח
וטירגוט קהלי יעד

על מנת להתאים את הצגת המודעות לקהל הרלוונטי ביותר עבורכם- נבצע חקר מקדים של מילות מפתח מובילות המותאם אישית אליכם, נאפיין את קהלי היעד הרלוונטים אלינו- אלו יעזרו לנו להבטיח שהמשאבים המושקעים מנותבים כראוי.

ניתוח נתונים ודו"ח חודשי

בעזרת כלים מתקדמים לניתוח התנהגויות גולשים ובעזרת הפידבק שלכם- אנו נדייק ונכניס שיפורים ושדרוגים לקמפיינים מעת לעת ובהתאם לניתוח הביצועים. תקבלו גם דו"ח חודשי המפרט את הכספים שהושקעו והתוצאות שהושגו- חשוב לנו לשמור על שקיפות מלאה.

כתיבה המניעה לפעולה

לכתיבת מודעות הטקסט שיוצגו בקמפיינים יש חשיבות מכרעת לתוצאות הקמפיין. אנו נכתוב עבורכם מודעות שיווקית מסוגים שונים, עם מסרים מותאמים המניעים לפעולה ואתם תהנו מיחס המרה אטרקטיבי שמאפשר לכם לצמוח עוד יותר

מיטוב תקציבים

ב"גונג'ל" האינטרנטי החוקים לא כ"כ ברורים- ואנחנו כאן כדי לשמור עליכם מפני מתחרים שפועלים באמצעים בלתי כשרים. כלים מתקדמים אשר ברשותנו יזהו ויחסמו בוטים ופעולות זדוניות בקמפיין, יחסכו קליקים מיותרים וישאירו את התקציבים בשביל הלקוחות הפוטנציאליים האמיתיים שלכם!

חשוב לדעת

קרא עוד בנושא קידום קמפיינים ב-Google 

תהליך העבודה

תהליך העבודה

מדייקים את הקמפיין הטוב ביותר

בעקבות הנתונים והמסקנות שעולות מהמחקר שביצענו, אנחנו מכינים קובץ מפורט לאסטרטגית מילות מפתח חזקות שנבחר לקדם - נציין בדיוק מה התקציב הדרוש, כמה זמו אורכת תקופת הקמפיין ונוסיף בריף מרוכז של הקמפיין הרלוונטי. אנחנו מעלים שני קמפיינים שיצרנו עבורכם, שהם נסיוניים לתקופת זמן של שבועיים ועד שלושה שבועות, במהלכם נצפה בדיוק מה הוא הקמפיין החזק, נעשה אופטימיזציה לקמפיין ונדייק אותו יותר, ואז ננסה שוב לתקופה.

נכנסים לפעולה!

מה שקורה מאחורי הקלעים בשלב הזה, הוא סקר שוק מעמיק ומוקפד שאנחנו עושים לצד מחקר של מילות המפתח המשמעותיות והביטויים המבוקשים ביותר במנוע החיפוש של גוגל. אנחנו בודקים מה המתחרים מפרסמים, מה הן המילים החזקות ביותר שבשימוש של הלקוחות העתידיים שלכם ובעצם מבינים באיזה תוכן להעשיר את העסק שלכם כדי שימצאו אתכם בין הראשונים.

נהנים מהתוצאות

בסוף כל חודש, אנחנו שולחים לכם דו"ח עשיר עם כל התוצאות וההצלחות שנעשו. אבל לפני כן, בכל שבועיים נקיים שיחה משותפת ובמהלכה נעדכן אתכם בתוצאות הקמפיינים, בתהליכים שקורים מאחורי הקלעים ובאסטרטגיות הבאות - כדי שתישארו מעודכנים באופן שוטף, לאורך כל התהליך של קידום הקמפיין שלכם.

תכינו את העטים

אחרי שהכרנו קצת, וגילינו כמה סוכר אתם אוהבים בקפה או בתה שלכם, נשלח לכם הצעת מחיר מותאמת אישית לצרכים ולוויז'ן שהכרנו בפגישה. לאחר שתאשרו את ההצעה, נקים חשבון גוגל אדוורדס שיאפשר לנו להקים קמפיינים ונצא לדרך, מוכנים?

שלום לכם, אנחנו אטנשין קריאייטיב, ומי אתם?

השלב הראשון אצלנו בתהליך העבודה, הוא קודם כל להכיר אתכם ואת העסק שלכם. אנחנו עורכים פגישת אפיון ובמהלכה רוצים להבין בדיוק מה המטרה שלכם, מה הוויז'ן שאתם רואים, מה עשיתם בעבר כדי לשווק את העסק שלכם ומה מידת ההשקעה שהקצבתם עבור זה, ובעיקר אנחנו נבין איך אנחנו מצליחים לעוף יחד.

השאירו פרטים

והצוות שלנו יחזור אליכם בהקדם!

פנייתך התקבלה בהצלחה!