fbpx
Main Header White

למה אתם חייבים אתר אינטרנט לעסק שלכם?

נתחיל בתרגיל קטן. בואו נעצום לרגע את העיניים ביחד וננסה לענות דווקא על השאלה ההפוכה:

למה אני לא חייב/ת אתר אינטרנט לעסק שלי?

קרוב לוודאי שהתשובות שרובנו נרשום, יישמעו בערך כך:

התשובות האלה הן כמובן לגיטימיות, וחלקן גם היו נכונות בתקופות אחרות בעבר הלא רחוק.

אבל תחשבו על מה עברנו מאז פרוץ מגיפת הקורונה, ששינתה את חיינו מכל הבחינות.

לדוגמה: רבים מאתנו עברו לעבודה או לימודים מהבית, שהאיצו את המעבר למסחר מקוון ופיתוח שירותים שונים בדיגיטל,

שהיה לוקח להם עוד שנים רבות להבשיל, בתקופות שגרה.

אז בואו נחזור לשאלה המקורית:

מה תרוויחו מבניית אתר לעסק שלכם, האם זה יעניק לכם יתרון כלשהו?

התשובה היא חד משמעית כן! ולא רק יתרון אחד, אלא מספר יתרונות חשובים:

 

  1. אם אתם לא בגוגל אתם לא קיימים!

בכל יום מתבצעים מעל לשלושה מיליארד חיפושים בגוגל! בנוסף, ישנם 6.6 מיליון משתמשי אינטרנט בישראל לבדה. אז לא צריך תואר מתקדם במתמטיקה, בשביל להבין את הפוטנציאל המטורף, שיש לנוכחות של העסק שלכם אונליין. תחשבו על זה כך, אותם מיליוני משתמשים מצפים לאתר, כאשר הם מחפשים אתכם אונליין. אם אין לכם אתר, אתם צפויים להפסיד רבים מהם, למתחרים שלכם. מה שמביא אותי ליתרון השני, שקשור ישירות ליתרון הראשון.

  1. כולנו אוהבים לידים!
    ליד הוא טופס להשארת פרטים, שלקוח שמתעניין במוצר או בשירות שלכם מילא באתר. כלומר האתר שלכם יסייע לכם לייצר לידים איכותיים, לגייס לקוחות חדשים ולבנות מאגר לקוחות פוטנציאלים שתוכלו לשווק אליהם ישירות למייל.


  1. אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני!

אתר אטרקטיבי ויעיל, ייצור תדמית אמינה וטובה יותר עבור העסק שלכם. 

לדוגמה: אם אתם מחפשים סוכן ביטוח חדש. לפני עשרים שנה, הייתם מבררים אצל חברים או משפחה אם יש להם מישהו להמליץ עליו ושיכול "לעשות מחיר". ייתכן שחלקנו אף יינקטו באותה דרך פעולה גם היום.

אבל תחשבו על זה כך: נגיד קיבלתם כמה שמות של סוכני ביטוח, על מי תסמכו יותר? על סוכן ביטוח עם אפס תוצאות בגוגל? או סוכן ביטוח שברשותו אתר תדמית מסודר שמפרט את הניסיון שלו, השירותים שהוא נותן, המלצות מלקוחות קיימים ודרכי התקשרות?

סוכן הביטוח הראשון נשמע חשוד, נכון? למה אין עליו כלום? האם זו תרמית?

סוכן הביטוח השני לעומת זאת, באופן מיידי מצטייר כאמין, מקצועי ובטח גם בעל נסיון מפני שיש לו אתר שווה, שבטוח עוזר לו בגיוס לקוחות וניהול קשרי לקוחות.

 

  1. בניית אתר מסחר אלקטרוני (קורונה וסגרים…זוכרים?)

זוכרים את הסגרים הגדולים שלאחר התפרצות הקורונה? כולנו ישבנו בבית וקנינו כל מה שרק אפשר אונליין. אם העסק שלכם הוא חנות שמוכרת מוצרים, אתם חייבים להקים חנות וירטואלית. החנות הווירטואלית שלכם, תהיה זמינה מסביב לשעון ותקפיץ את המכירות שלכם. במילים אחרות, אתם תרוויחו כסף גם כאשר אתם ישנים.

 

  1. מינימום השקעה, מקסימום רווח:

אין בעל עסק שלא אוהב לשמוע את ארבעת המילים האלו.

השקעה חד פעמית לא גבוהה, באתר אינטרנט לעסק שלכם, יש לה פוטנציאל לייצר עבורכם רווח משמעותי בדרכים מגוונות:

    • מכירת מוצרים נוספים ללא השקעה כספית:

אם בניתם חנות וירטואלית, תוכלו להוסיף ליינים חדשים של מוצרים שיתרמו להכנסותיכם, מבלי שתצטרכו להשקיע כספים נוספים בהוספת שטח תצוגה, משכורות לעובדים, ארנונה, חשמל והרשימה עוד ארוכה.

    • תחסכו כסף על הדפסת והפצת חומרים שיווקיים:

היכולת שלכם להוסיף קטלוגים, ברושורים וחומרים שיווקיים לאתר היא כמעט בלתי מוגבלת. בנוסף, ברגע שאתם זקוקים להוריד מידע לא עדכני או לעדכן מידע שיווקי חדש, תוכלו לעשות זאת באופן מיידי וללא עלות.
הרבה יותר קל וזול, מלעצב קטלוג חדש ולהפיק אותו בבית הדפוס, בכל פעם שנוסף מוצר או מבצע חדש, נכון?

    • פתיחה לשווקים עולמיים:

האם תמיד חלמתם על לעשות עסקים בכל העולם? עכשיו, אתם יכולים לפנות בקלות ללקוחות מחוץ לאזור או למדינה שלכם!


שתף פוסט זה

הרשמו לניוזלטור שלנו

קבלו עידכונים ומאמרים שתוכלו להמשיך ללמוד

מאמרים בנושא

השאירו פרטים

והצוות שלנו יחזור אליכם בהקדם!

פנייתך התקבלה בהצלחה!