fbpx
Main Header White

החלטתי להקים אתר, מה הכי מתאים לעסק שלי? אתר תדמית או חנות אונליין

איך לבחור את סוג האתר שמתאים לעסק שלי?

אז בשעה טובה, החלטתם שהגיע הזמן לבנות אתר אינטרנט לעסק שלכם. אבל מאיפה מתחילים?

איך יודעים מהו סוג האתר המתאים ביותר למוצר או השירות שאתם מציעים?

מה ההבדל בין דף נחיתה, מיניסייט, בלוג, אתר תדמית, חנות מכירות Online?

אז בשביל לעשות סדר בבלגן ולעזור לכם לקבל את ההחלטה המאוד חשובה הזו, נתמקד כאן בשני הסוגים העיקריים של אתרי אינטרנט:

"אתר תדמית" ו"חנות מכירות אונליין".



אז מהו אתר תדמית?

נתחיל בשאלה פשוטה – כשאתם מחפשים שירות כלשהו נגיד של אדריכל, מה הדבר הראשון שאתם עושים? אתם נכנסים לגוגל ומחפשים שם אדריכלים מומלצים, נכון?

ונגיד, כבר המליצו לכם על אדריכל מדהים ואפילו דיברתם איתו בטלפון וממש התרשמתם. מהו המרכיב הסודי, שיגרום לכם לבחור בו לתכנון בית חלומותיכם? ניחשתם נכונה! זה כמובן אתר התדמית המפואר שלו, שמציג תמונות של הבתים הנפלאים שהוא תכנן.

אז כפי שהבנתם, אתר תדמית הוא למעשה אתר שמטרתו להציג את השירותים שעסק או נותן שירות מספקים, אבל ללא מכירת מוצרים אונליין. מטרת העל של האתר, היא גיוס לידים ולקוחות חדשים. בנוסף, אתר טוב ישפר את הקשר עם הלקוח ויראה לעולם שהעסק שלכם חדשני, מוביל ומתקדם.

האם אתם מעוניינים במכירת מוצרים אונליין? אם התשובה היא כן, אתם זקוקים לאתר חנות או כפי שהוא מכונה בשפה המקצועית, אתר איקומרס.



אתר איקומרס (חנות וירטואלית) על קצה המזלג

נדיר למצוא היום מישהו שלא נזקק לשירותיה של חנות אונליין. רובנו אוהבים מאוד אתרים כמו טרמינל X או אסוס, בהם ניתן לקנות מגוון רחב של בגדים והנעלה במחירים אטרקטיביים, בלי להרגיש פראיירים ששילמנו מחיר מופקע, בקניון הקרוב למקום מגורינו. בנוסף, רבים מאיתנו מתפנקים לעיתים קרובות, בהזמנות אונליין מהסופרמרקט במקום להיסחב עם שקיות עד הבית.

כפי שאתם מבינים, אתר איקומרס הוא נכס דיגיטלי שמתפקד כחנות, שמטרתו העיקרית היא למכור מוצרים אונליין שיישלחו ישירות לבית הלקוח. אם אתם לא בטוחים מהו סוג האתר המתאים ביותר עבורכם, חשוב שתיקחו בחשבון שקיימים כמה הבדלים משמעותיים בין שני סוגי האתרים.



מהם ההבדלים העיקריים בין אתר איקומרס לאתר תדמית?

להבדיל מאתר תדמית, אתר איקומרס הוא מורכב יותר לבנייה ותפעול. לכן, חשוב לקחת בחשבון את הגורמים הבאים:

  1. איפיון, תמחור ובנייה:

פיתוח ובניית אתר איקומרס מצריכים תקציב גבוה יותר. מכיוון שהוא חייב להכיל מערכת סליקת כ"א, עליו להיות מאובטח ולכלול פיצ'רים מורכבים יותר, כמו חוויית משתמש בהתאמה אישית (לדוגמה: הצגת מוצרים שנצפו לאחרונה על ידי הלקוח, לאחר שעזב וחזר לאתר), עגלת קניות, צ'ק אאוט וסוגי משלוח שונים.

  1.  קידום אורגני: (SEO)

כמות העמודים הרבה באתרי איקומרס והצורך לעדכון יומיומי של המוצרים, דורשים עבודת SEO מאומצת ותכופה יותר. כל עמוד שמוסיפים או מסירים מהאתר, מצריך עדכון והגדרת תגי מטא כדי לוודא שהוא יופיע בתוצאות החיפוש בגוגל.

  1. ניהול יומיומי של האתר:

אתר איקומרס מצריך ניהול יומיומי, כולל ניהול מלאי והעלאת מוצרים חדשים, באנרים ומבצעים. ניהול מסוג זה, מצריך תקציב גבוה יותר לתחזוקת ותפעול האתר.


שתף פוסט זה

הרשמו לניוזלטור שלנו

קבלו עידכונים ומאמרים שתוכלו להמשיך ללמוד

מאמרים בנושא

השאירו פרטים

והצוות שלנו יחזור אליכם בהקדם!

פנייתך התקבלה בהצלחה!