כשדוכן קיים כל כך הרבה שנים כמו ד"ר קרפ, הוא חייב לקבל ריענון מיתוגי מפעם לפעם. אמיר ושלי, בעלי הדוכן הגיעו אלינו וביחד חשבנו איך נעזור להם להתבלט מול התחרות ההולכת וגדלה בקניון, לרענן את המותג אך עדיין לשמור על המיתוג הקיים. ביחד יצרנו לוגו חדש שעונה על הצורך, והמשכנו אל מיתוג מלא של הדוכן לרבות תפריטים מעוצבים חדשים, מעמדים ממותגים ועוד.
לוגו ישן
ומה עכשיו?
אנו ממשיכים ללוות את ד"ר קרפ בתהליכי חשיבה קריאייטיבים על בסיס קבוע, מייצרים עבורם עלוני פרסום מפעם לפעם, מקדמים ומחזקים מבצעים והטבות וחושבים יחדיו על התכנים הנכונים עבור המותג.