fbpx
Main Header White

למה קידום אורגני כל כך טוב עבור העסק שלך?

מה זה קידום אורגני?

קידום אורגני בגוגל או בשמו המקצועי SEO (Search Engine Optimization), הוא למעשה סדרה של פעולות, שמבצעים בתוך אתר האינטרנט שלכם ומחוצה לו (לדוגמה כתיבת מאמרים ותוכן לאתר). מטרת הפעולות, היא להקפיץ את האתר לראש תוצאות החיפוש בגוגל, שאינן בתשלום, כאשר מחפשים מילות מפתח מובילות בתחום שלכם.

 

אז מדוע האורגני כל כך בריא לאתר שלי?

כשמדברים על מזון אורגני, מדברים על מזון טבעי ובריא יותר. באינטרנט, הכוונה בקידום אורגני היא שהאתר שלכם יופיע בראש תוצאות החיפוש באופן טבעי. זאת לאחר ששיפרנו את הSEO ולא צריך לשלם על כך לגוגל (ללא קמפיינים ממומנים בגוגל). כלומר, תיהנו מכניסת גולשים על בסיס קבוע ובחינם!

לדוגמה: אם העסק שלכם הוא משרד תיווך נדל"ן שממוקם בגבעתיים. המטרה היא שתופיעו בראש תוצאות החיפוש בעמוד הראשון, בלי להשקיע שקל, כשמחפשים מילות מפתח רלוונטיות כמו "מתווך נדל"ן גבעתיים" או "מתווך נדל"ן מומלץ באזור גבעתיים".

 

 

אז מה תרוויחו מקידום אורגני לעסק שלכם?

מי שמככב בראש תוצאות החיפוש האורגניים בגוגל, נהנה ממספר יתרונות משמעותיים:

 

יתרון מספר 1: כולנו למדנו לסנן החוצה פרסומות

אנחנו מוצפים בפרסומות 24/7, בעולם האמיתי וגם במרחב הדיגיטלי. מפרסום ושיווק באמצעות דיוור למייל ועד פרסום ממומן בפייסבוק ובאינסטגרם, שמפריעים לנו באמצע הסטורי. לכן, זה לא מפתיע שכ- 80% מהגולשים מסננים החוצה מודעות ממומנות בגוגל, באנרים של קמפיינים בגוגל וכל ניסיון אחר, למכור להם משהו שהם לא מעוניינים בו. גולשים לרוב יעדיפו להקליק על התוצאות האורגניות, שנחשבות לאמינות יותר, בעת החיפוש.

לכן, אם האתר שלכם לא מופיע שם, אתם מפספסים כמות אדירה של לקוחות.

 

יתרון מספר 2: מי אמר תנועה איכותית לאתר ולא קיבל?

מחקרים מראים, שהיקפי הרכישה של גולשים שמקליקים על התוצאות האורגניות, גבוהים ביחס למודעות ממומנות. תדמיינו לרגע מצב, שבו אתם מחפשים לדוגמה נעלים חדשות בגוגל. הקלדתם את מילות החיפוש, דילגתם על המודעות שבדרך והקלקתם על אחד האתרים בתוצאות הראשונות, קרוב לוודאי מפני שכותרת ותיאור האתר, קלעו בדיוק למה שחיפשתם. כלומר, אתם מגיעים לאתר מכווני מטרה ובשלים לרכישה.

 

יתרון מספר 3: שיפור תדמית המותג שלכם – פתאום כולם יסתכלו עליכם אחרת

איזה כיף להיות במקום הראשון האורגני בגוגל, נכון? תחשבו על זה כך, לא רק שהרווחתם יותר גולשים שייכנסו לאתר שלכם, אלא פתאום כולם מסתכלים עליכם אחרת – כי גוגל המליץ עליכם!לפתע אתם נתפשים כמומחים בתחום שלכם, ומקבלים חיזוק משמעותי למוניטין החיובי ולצמיחה של המותג והעסק שלכם.

 

יתרון מספר 4: זה חוסך כסף, לשווק ולפעול בדיגיטל בטווח הארוך, והרבה!

אם תסתמכו על קידום ממומן בלבד, המשמעות היא שעבור כל גולש שהקליק על המודעה ונכנס לאתר, ישנה עלות נוספת שיוצאת ישירות מהכיס שלכם. בנוסף, התנועה של הגולשים לאתר, תפסיק ברגע שתמצו את תקציב הקמפיין שלכם. בקידום אורגני, אמנם יש השקעה כספית בתהליך הקידום, אך אין מגבלה על כמות התנועה שיכולה להגיע לאתר, בהווה ובעתיד. כלומר, אתם בקלות תקבלו את ההוצאה הזו בחזרה, באמצעות זרימה יציבה של לקוחות משלמים לתוך האתר.

 

אז איפה מתחילים? דברו איתנו נשמח לייעץ ולעזור!

 

שתף פוסט זה

הרשמו לניוזלטור שלנו

קבלו עידכונים ומאמרים שתוכלו להמשיך ללמוד

מאמרים בנושא

השאירו פרטים

והצוות שלנו יחזור אליכם בהקדם!

פנייתך התקבלה בהצלחה!