fbpx
Main Header White

למה כולם בונים אתר בוורדפרס?

מזל טוב! החלטתם בשעה טובה על בניית אתר מסחר או אתר תדמית לעסק שלכם. אבל מאיפה מתחילים? אז קודם כל חשוב לדעת שקיימים שני סוגי פלטפורמות לבניית אתרים לעסקים וללקוחות פרטיים, פלטפורמות קוד פתוח וקוד סגור. היום נדבר על למה ממש כדאי לכם לבנות את האתר שלכם עם פלטפורמת קוד פתוח של וורדפרס ועל היתרונות הרבים שלה.

אז למה כדאי לבנות אתר בוורדפרס?

לפני שמתחילים, דוגמה קטנה שתמחיש לכם את ההבדל
הגדול ביותר בין פלטפורמות עם קוד פתוח, לבין פלטפורמות עם קוד סגור.

מי מאיתנו לא שכר דירה במהלך חייו. מכירים את
זה, שאתם מרגישים שהדירה השכורה שגרתם בה לאורך שנים, שייכת לכם? אבל אז בוקר בהיר
אחד, בעל הדירה מתקשר ומודיע לכם שהוא החליט למכור את הדירה ועליכם לעזוב. זהו
בדיוק המצב עם פלטפורמות קוד סגור – אתם שוכרים מהם את הפלטפורמה ואת שירותי
האחסון, אבל האתר שעמלתם עליו ומילאתם אותו בתכנים, שייך להם. אתם לא יכולים לנייד
אותו לשירותי אחסון אחרים ואם תרצו להקים אותו בפלטפורמה אחרת, תצטרכו להתחיל הכל
מהתחלה. מה שמביא אותנו ליתרון הראשון של בניית אתר בוורדפרס:

 

יתרון מספר 1: קוד פתוח או אתם יכולים לעשות מה שאתם רוצים!

אז אם נחזור לדוגמה הקודמת, וורדפרס הוא שווה ערך לדירה בבעלותכם. הכל שייך לכם ואתם יכולים לעשות מה שבראש שלכם, עם הדירה או האתר (בגבולות ההיגיון כמובן). מה הכוונה בקוד פתוח? זה אומר שברגע שבניתם אתר בוורדפרס, למעשה השקעתם בנכס שהוא לגמרי שלכם. אתם יכולים לנייד אותו בקלות, בין שרתי אחסון שונים ואתם לא בני ערובה של אף חברה או מתכנת. בנוסף, אתם יכולים לערוך שינויים ולשדרג את המערכת, מתי ובאיזה דרך שתרצו.

 

יתרון מספר 2: גוגל ממש אוהב את וורדפרס

הממשק של וורדפרס מצוין עבור קידום אורגני (SEO) בגוגל. זאת מכיוון, שלגוגל קל מאוד לסרוק אתרי וורדפרס, בגלל המבנה ההיררכי הפשוט שלהם. בנוסף, אתרי וורדפרס עולים ממש מהר ומותאמים לניידים, וגוגל מאוד אוהב את זה. לוורדפרס, יש גם תוסף מעולה שנקרא Yoast שעושה פלאים, בכל הנוגע לקידום האורגני של האתר. למה זה חשוב? מפני שגם אם בניתם אתר מדהים, אם לא תצליחו לשפר את הדירוג שלו בגוגל, אנשים פשוט לא יגיעו לאתר בצורה אורגנית. זה כמובן יגרום לירידה בגיוס הלקוחות בעסק שלכם.

 

יתרון 3: תוספים הם לא רק למתאמנים!

לוורדפרס יש כמות עצומה של תוספים. מה הכוונה בתוספים? הם מאוד מזכירים אפליקציות במכשיר הנייד שלכם. כשמורידים אפליקציות חדשות, הן מוסיפות לטלפון שלכם המון אפשרויות שימושיות, שלא היו לו קודם לכן. אז העיקרון זהה בוורדפרס – קיימים אינספור תוספים שפותחו במהלך השנים, שיכולים לשפר לכם את האתר משמעותית: החל משיפור מהירות האתר, דרך הצגת גלריות ותמונות ועד הקמת חנות וירטואלית באתר שלכם.

 

יתרון 4: מה קורה אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לעצב את האתר מחדש?

אז בניתם אתר, עברו מספר שנים והעסק שלכם צמח, קהל היעד השתנה והגיע הזמן לאתר חדש. בוורדפרס, אין צורך בבניית האתר מחדש, אפשר פשוט להעביר את כל התכנים והתמונות ולמקם אותם בתוך תבנית עיצוב חדשה. כלומר בפועל, אתם יכולים להתחיל מדף נחיתה ואז לשדרג ולהתרחב לפי הצורך. להוסיף בלוג, חנות וירטואלית או כל שינוי אחר, בקלות ובמינימום עלויות.

אז האם אתם אנשים של וורדפרס? דברו איתנו, נשמח לייעץ ולעזור!

שתף פוסט זה

הרשמו לניוזלטור שלנו

קבלו עידכונים ומאמרים שתוכלו להמשיך ללמוד

מאמרים בנושא

השאירו פרטים

והצוות שלנו יחזור אליכם בהקדם!

פנייתך התקבלה בהצלחה!